onsdag 18 december 2013

Tröttsamt

Ointressant och frustrerande.
Kk feber slog ner med full kraft och innan den klingande av så fick stortjejen körtelfeber.

Jag har det jag gör.
Det finns ingen tid till lust och förströelse om än jag behöver den. Riktigt mycket.
Beställde en födelsedagspresent till mig själv. Dyr och onödig men det är gjorda andra dyra och onödiga inköp så man får passa på.

Det är mycket som nöter på många plan och man håller andan och hoppas att förtöjningarna håller.
I vanlig ordning kör jag det tygeln håller för men samtidigt kan jag inte låta bli att drömma mig bort.

Idag satt vi i oredan, försökte samordna och sköta det säkerhetstekniska så långt det går så hamnade vi osökt i samtal om semester på franska riviäran. Jag önskar, jag önskar jag önskar för man ska aldrig säga aldrig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar